tr?id=1052675661447439&ev=PageView&noscript=1 Projekt Hrvatska kupaonica na svjetskom ISH sajmu!

11 godina s Vama!

Projekt Hrvatska kupaonica na svjetskom ISH sajmu!

Foto: Keramika Modus
Nedavno održani ISH, vodeći svjetski sajam ponovo je okupio rekordan broj izlagača i posjetitelja!
Na ovogodišnjoj ISH svjetskoj izložbi održanoj od 12. do 16. ožujka u Frankfurtu na Majni predstavilo se više od 2.400 izlagača na površini od čak 260 tisuća četvornim metara prostora, uključujući sve europske i svjetske vodeće tvrtke na tržištu koje su i ovogodišnje predstavljanje koristile za lansiranje svojih najnovijih proizvoda, tehnologije i rješenja. Najveći skup, kako ga nazivaju, za kombinaciju vode i energije u svijetu, ugostio je ove godine čak 2,482 izlagača iz 61 zemlje, 889 iz Njemačke i 1593 iz Europe i svijeta. Zabilježeno je 200 tisuća i 114 posjetitelja, pet posto više nego prethodne godine, a ujedno je povećan i broj inozemnih izlagača i posjetitelja – 64 posto izlagača i 40 posto posjetitelja došlo je izvan Njemačke. Zemlja partner koja se posebno predstavila bila je Turska.

Predstavljeno je gotovo sve iz ovog područja  -  od održivih sanitarnih rješenja, inovativnog dizajna kupaonica i energetski učinkovitih tehnologija za grijanje u kombinaciji s obnovljivim izvorima energije na ekološki prihvatljiv način, te sve primjere tehnologija klimatizacije, hlađenja i ventilacije, kao i građevinskih rješenja budućnosti u oba, horizontalna i vertikalna aspekta.

Hrvatska_kupaonica1 Projekt Hrvatska kupaonica na svjetskom ISH sajmu!
Posebno zanimanje posjetitelja izazvao je izloženi projekt hrvatske kupaonice

Posebno zanimanje – projekt Hrvatska kupaonica
Što se Hrvatske tiče, posebnost ISH sajma bio je nastup domaćih proizvođača angažiranih na projektu Hrvatska kupaonica na kojem je Hrvatska gospodarska komora okupila domaće proizvođače keramike, sanitarija i kupaonske opreme, koji su oživjeli jedinstveni koncept suvremene kupaonice inspiriran hrvatskom kulturom i tradicijom, javljaju nam iz Keramike Modus.

Tako je u hali broj 3, na štandu F83 velik broj zainteresiranih posjetitelja mogao vidjeti rezultate kvalitete, suradnje i timske koordinacije pet hrvatskih tvrtki iz projekta Hrvatska kupaonica - Keramika Modus, heksagon keramičke pločice kolekcije Pietra; Bokart ogledalo i stakleni heksagon dekori; Aquaestil kada; Nord Produkt kupaonski namještaj i slavine, te Santaj plastika i kupaonska galanterija. Projekt Hrvatska kupaonica nastavit će i dalje svoj tržišni iskorak, te je najavljeno službeno predstavljanje domaćoj javnosti na Proljetnom velesajmu u Zagrebu (ZV, 4-7.travnja), kao i predstavljanje na tržištu BiH na Sajmu gospodarstva (Mostar, 4-8.travnja). Sve daljnje aktivnosti mogu se pratiti i na www.facebook.com/keramikamodus .

Top teme ISH 2017.
Inače, neke od Top tema 2017. godine, na ovom vodećem svjetskom sajmu koji raste i uspješno se razvija već više od 50 godina bile su: Energetska revolucija svijetle budućnosti - imamo rješenja, zatim Dvostruka strategija: grijanje i obnovljivi izvori električne energije rastu zajedno, Udobna toplina kroz CO2-neutralni sustava grijanja drvetom u stanovima, Digitalizacija građevinskog sektora s BIM: građevinski procesi se mijenjaju, IT sigurnost u građenju, Aircontec: energetska učinkovitost i udobnost u zgradama, Tehnički izazovi za klimatizaciju i ventilacijsku tehnologiju, Suvremeni domaći sustavi ventilacije: energetska učinkovitost i udobnost kod kuće, Ekološki dizajn direktiva 1253 i 1254 za ventilacijske jedinice: kratak pogled na situaciju na tržištu. Isto tako, posebne su teme bile i Kupaonice za ljude, Zdravstveno promoviranje kupaonica, Udobna kupaonica, Kupaonica za pojedinca, Digitalna kupaonica i Odgovorna kupaonica.
Publisher:
gradimozadar.hr