tr?id=1052675661447439&ev=PageView&noscript=1 Sergio meat store - brendirana mesnica s tradicijom

Vrijeme je za kreativnost

Sergio meat store - brendirana mesnica s tradicijom

Sergio meat store - brendirana mesnica s tradicijom

Autor: Illeconcept
Illeconcept Sergio meat store - brendirana mesnica s tradicijom
Illeconcept

13. 07. 2020. 1237
Sergio_meat_store Sergio meat store - brendirana mesnica s tradicijom
 FOTO by Ana Bolobicchio (Anushcka)

Iza pseudonima Illeconcept kriju se Branka Lukić i Simon Puja, koji se već gotovo 7 godina bave osmišljavanjem vizualnih identiteta te savjetovanjem za uređenje stambenih i poslovnih prostora. 


Danas klijenta treba vizualno zadovoljiti, a kvalitetom ga zadržati za sebe - glavni je moto vlasnika novouređenog Meat Storea Sergio.


Riječ je o poslovnom objektu koji je smješten u prizemlju modernističke stambene zgrade u Puli. Kako bi stvorili funkcionalni radni prostor i ugodnu atmosferu, kreativni tim Studija Illeconcept krenuo je od toga kako će se prostor koristiti.

 

Sergio_meat_store_4 Sergio meat store - brendirana mesnica s tradicijom

 

Sam raspored i komunikacija unutar prostora, odredba je arhitektonskog Studia Kaić iz Pule, kojeg su zadarsko-pulski dizajneri finiširali završnom vizualnom obradom.

 

Sergio_meat_store_5 Sergio meat store - brendirana mesnica s tradicijom 

Funkcionalnost i praktičnost, prioriteti su suvremenog načina poslovanja, čime je vođen inicijalni raspored prostora u kojem je površina od 52 četvorna metra raspoređena na dvije prostorije. Prodajni i radni prostor s minimalnim i istovremeno vrlo funkcionalnim uredom i sanitarnim dijelom čine koheziju samog poslovnog objekta.

 

Sergio_meat_store_10 Sergio meat store - brendirana mesnica s tradicijom

 

Tipologija radnog prostora uglavnom ponavlja sličan obrazac u kojem se klasičan prostor veće i manje površine pretvara u modernu mesnicu, ponavljajući originalnu tlocrtnu dispoziciju.

 

Sergio Meat Store je redefiniran na način kako bi zadovoljio potrebe budućih kupaca, te je već pri prvom pogledu i ulasku u prostor jasno kako nije riječ samo o klasičnom mjestu za kupnju mesa.

 

Sergio_meat_store_12 Sergio meat store - brendirana mesnica s tradicijom

 

Slikoviti prikaz eksternih oglasa te igra grafičkih elemenata, potpis je mladih dizajnera koji su svoje ideje pretočili počevši s ulazom na staklenu površinu.

 

Do same ideje, pričaju Branka i Simon došli su razmišljajući o psihologiji boja i jednostavnim prikazima koji bi kupcu pobudili potrebu za posjećivanjem takvoga mjesta. Poruka je jasna i estetski zadovoljava kriterije struke. Dizajn je osmišljen po principu da takvu vrstu dućana predstavi na zabavan i originalan način kako bi se ljubitelji mesa i mesnih prerađevina ugodno osjećali u kupnji.

 

Sergio_meat_store_8 Sergio meat store - brendirana mesnica s tradicijom 

 

Ono što je nama najzanimljivije jest to što je u ovim radnim prostorima korišteno mnogo kvalitetnih i oku ugodnih materijala za boravak, učinkoviti rad i interakciju zaposlenika.

 

 

Osim genijalnog pulta koji krade pozornost na ulasku u prostor, pogled će vam brzo zapeti i za vizual na zidu koji na zanimljiv grafički način opisuje proces dobivanja svježeg mesa.

 

Sergio_meat_store_3 Sergio meat store - brendirana mesnica s tradicijom

 

Vlasnici Sergio Meat Storea željeli su ugodan radni prostor koji će odražavati karakter njihove profesionalnosti, ali i brigu za kupce.

 

Funkcionalna organizacija prostora proizašla je iz zadanih parametara zaposlenika te načina korištenja radnih površina. Ona omogućava efikasno korištenje prostora, pri čemu svaki kupac ima jednaku mogućnost osjetiti karakter Sergio Meat Storea.

 

 

Dizajneri su sve korištene materijale odredili prema tehničkim, estetskim i funkcionalnim prednostima, a velika pažnja posvećena je doživljaju prostora kroz sva osjetila. Igrali su se raznim tipovima rasvjete kojom se omogućila dinamika i stvaranje ugođaja u prodajnom prostoru ovisno o vanjskim vremenskim prilikama.

 

Sergio_meat_store_13 Sergio meat store - brendirana mesnica s tradicijom

 

Odabranim materijalima podnih obloga koje bojom razdvajaju dva prostora različite namijene očuvana je ozbiljnost i profesionalnost, a uvođenjem boje kroz vizualni aspekt prostoru je dodana elegancija i dinamičnost. S pažljivo biranim zelenilom i biljkama, cijeli prostor dobio je još jednu prirodniju i topliju notu.

 

 

Kroz vizualni identitet pomno odabranog tipografskog rješenja provlače se materijali s pink detaljima koji daju određenu finoću i kontrast.

 

Sergio_meat_store_14 Sergio meat store - brendirana mesnica s tradicijom

 

Pri uređenju prostora, ideja kreativnog Studia Illeconcept bila je razbiti klasične predrasude odnosa „mesara – kupca“, te time komunicirati ono što vlasnici prostora uspijevaju već puna dva desetljeće – da se vrlo ozbiljan posao može raditi u prijateljskom i opuštenom okruženju.

 

Naš je klijent u potpunosti zadovoljan rezultatom što nam predstavlja uspješno odrađen projekt. Naišavši na detalje koje nije bilo moguće odraditi za vrijeme “lockdowna” te poteškoća s rokovima, nailazili smo na druga kreativna rješenja kojima smo uspješno zaokružili priču - govore Branka i Simon.

 

Sergio_meat_store_11 Sergio meat store - brendirana mesnica s tradicijom

 

Sve fotografije ovog zanimljivog poslovnog prostora u Puli prikaz su pulske fotografkinje Ane Bolobicchio (Anushcka), a za dekoracije otvorenja zadužena je bila Nina Vučetić (Dekorin).


gzd Sergio meat store - brendirana mesnica s tradicijom