tr?id=1052675661447439&ev=PageView&noscript=1 Moderan interijer pruža poseban užitak kupovine
Moderan interijer pruža poseban užitak kupovine

Iskustvo kupovine
Njemački najmoderniji Globus hipermarket otvoren u jesen 2016. dizajniran je kao komunikativan i atraktivan prodajni prostor, koji poziva ne samo na kupnju već potiče na zadržavanje i ostanak u prostoru. Tople boje, svijetlo drvo, kao i specijalno proizvedene porculanske pločice branda Agro Buchtal stvaraju ambijent koji šoping pretvara u iskustvo. Neovisno obiteljsko poduzeće investiralo je oko 40 mil. Eura u novi koncept hipermarketa. 

Podne obloge za povećane zahtjeve

motif_6_Globus-Hypermarket_Ruesselsheim_Small Moderan interijer pruža poseban užitak kupovine

Kako bi dugoročno održali iskustvo kupovine na visokom nivou, članovi menagementa tvrtke Globus pod odgovornošću Jaqueline Tennie-zadužene za korporativni identitet i konstrukciju trgovine-zajednički su odabrali podnu oblogu koja ujedinjuje atraktivan izgled i izdržljivost materijala, tek su potom angažirali dizajnere dućana i majstore kako bi konkretizirali realizaciju.

Nakon intenzivnog testiranja proizvoda i kalkulacije ekonomske isplativosti, odabrali su brand Agro Buchtal. Dokazani čvrsti porculan, serije New market, ne predstavlja tek ekstremno otpornu podnu oblogu, već je izgledom prilagođen dizajnerskim specifičnostima Globusa. 

“Kako bi se izbjeglo nenamjerno konkuriranje širokoj ponudi naših proizvoda i hrane, namjerno su odabrane pločice diskretnog otmjenog izgleda. Rezultat je atraktivna postava našeg asortimana u svakom trenutku. “, kazao je Josef Donsbach,manager Globusa.

Zaključno, ova inteligentna i dugoročna solucija dokazuje se ne samo svojim elegantnim izgledom, već i uzrečicom “povrat investicije”.
Publisher:
gradimozadar.hr