
Vodeći svjetski proizvođač sanitarne opreme GROHE, predstavio je redizajn kupaonske opreme, jedinstven i odvažan, GROHE ATRIO. Za njegovo predstavljanje odabrano je i dostojno mjesto - Milanski tjedan dizajna, Fuoresalone 2018. Ovogodišnji Milanski tjedan dizajna ugostio je tako ATRIO Cube Experience, vrlo posebnu prezentaciju kakvu ikona dizajna i zaslužuje.
Tijekom upravo održanog Milanskog tjedna dizajna Fuoresalonea, u novootvorenom impresivnom izložbenog prostoru GROHE-ov tim dizajnera najavio je zaokret od svega dosad viđenog u njihovoj ponudi i posjetiteljima ponudio ATRIO Cube Experience! Interaktivna multimedijska platforma u obliku monumentalnog crnog kubusa omogućila je gostima da se potpuno utope u svijet posvećen apstraktnoj priči o novoj liniji Atrio i njegove dvije predominantne osobine eleganciji i preciznosti. Zahvaljujući video sekvencama u kombinaciji s glazbom i posebnim vodenim efektima gosti su ovo novo dizajnersko dostignuće mogli doživjeti svim svojim osjetilima.
''Ovom promocijom GROHE ulazi u novu eru dizajna gdje se odmičemo od svojih dobro utabanih puteva te stvaramo nešto uistinu značajno - ikonu! Novi ATRIO je tako dizajn koji više veze ima s onim što GROHE nikada dosad nije rado nego s onim što naši kupci već dobro poznaju'', objasnio je Michael Seum potpredsjednik Groheova Odjela za dizajn.
Bezvremena elegancija
Dizajn linije ATRIO odupire se iskušenjima tipičnih elemenata luksuznog dizajna. Njegova istinska elegancija oblikovana je reduciranjem i pojednostavljenjem, stvorena je tek iz bazične geometrije - savršenog kruga koji predstavlja učinkovitost, ženstvenost i savršenstvo te cilindričnog prstena, još jednog vrlo simboličnog oblika koji simbolizira obećanje. Suzdržanost linije ATRIO svakom će prostoru zato podariti bezvremensku eleganciju.
Ideal preciznosti
Kod ATRIA voda precizno prati oblik! Ovo inženjersko savršenstvo, stvoreno u Njemačkoj, zahtijevalo je balans tehničkog umijeća i dizajnerskog zanata. ''ATRIJEVA dizajnerska suzdržanost zahtijevala je od tehničkih eksperata nove razine inženjeringa dovedenog do savršenstva. Na ovom su projektu dizajneri i inženjeri stvorili savršenu harmoniju'', rekao je Michael Seum. Osim toga ovakav dizajn zahtjeva čak opsesivnu posvećenost detaljima i pravilima 'zanata'. Zbog svega navedenog, ATRIO nije zbirka slavina - on je kreativni ideal koji je ugledao svjetlo dana zahvaljujući tehničkoj izvrsnosti iz Njemačke.
INTERVJU: MICHAEL SEUM, zamjenik kreativnog direktora Grohe-a
Redizaj linije kupaonske opreme Atrio potpisuje Michael Seum, zamjenik kreativnog direktora Grohe-a. Inače, upravo on sa svojim timom stoji iza svih Grohe-ovih inspirirativnh dizajnerskih rješenja koja oduševljavaju potrošače diljem svijeta.
Kako se novi Atrio uklapa u stil dizajna budućnosti?
- Atrio je u prošlosti bio spoj različitih stilova - suvremenog i kozmopolitskog. U novoj, upravo prezentiranoj seriji Atrio konačno smo i ovu kolekciju uvrstili u naš segment suvremenog dizajna, koji je jedan od najbezvremenij stilova unutar portfelja GROHE SPA. Prijelaz na suvremeni stil bio je neophodan kako bi proizvod ostao konkurentan i relevantan. Ako ga promatrate, primijetit ćete da je konstruiran iz vrlo bazične geometrije kruga. Detalji unutar ove zbirke sastoje se od čistih simetričnih sjecišta i precizne posvećenosti omjeru i proporciji. Rezultat je ikona čiste elegancije i preciznosti. Elegancija Atrio kolekcije donosi dizajnerima interijera, arhitektima i potrošačima veću fleksibilnost s obzirom na vrstu okruženja u koji žele uklopiti naš proizvod.
Koja je temeljna ideja redizajna Atrija? Na Koje ste pojedinosti najponosniji?
- Osnovna je ideja dugovječnost dizajna. Dakle, onog dizajna koji će trajati dugo i biti ikona stil. Ne radi se o riskantnom dizajnu, već o obraćanju pažnju na detalje te opsesivnoj posvećenosti proporciji. Za mene redizajn nije ni po čemu različit od dizajna potpuno novog proizvoda. Kada smo započeli ovaj projekt vodili smo se idejom bezvremenskog ikoničnog Za mene je definicija ikone stila nešto što možete nacrtati iz sjećanja, nešto što je i za deset godina jednako privlačno kao prvog dana. Također smo htjeli odati počast prethodnim generacijama Atrija, ali s jasnim novim smjerom. Atrio jest suvremeni dizajn, ali mislim da u pravom okruženju ovi proizvodi mogu potpuno prilagoditi kozmopolitskom ili klasičnom prostoru. To daje potrošačima, arhitektima i dizajnerima interijerera slobodu da ga koriste na sve moguće načine.
Koji su izazovi dizajniranja nove kupaonske opreme u heterogenim stilskim segmentima?
- Izazov je stvoriti ravnotežu između poštivanja prethodne linije Atrija i stvaranja nečeg jedinstvenog i novog, a istodobno postizanje trajnosti i dugovječnosti dizajna. Naravno, potrebno je također i istaknuti se u izrazito konkurentnom okruženju. Stilske osobine koje smo uspjeli postići ovom linijom savršeno odražavaju stilski DNA GROHE-a, on se pojavljuje u svakom aspektu. Krug, kao najčišća forma, baza je čitavog dizajna ove slavine, ali romboidan oblik pod kutom od sedam stupnjeva klasičan je GROHE-ov potpis. Isprobali smo tolike dizajnerske mogućnosti i na kraju došli do dizajnerskog redukcionizma. Atrio je opsesivna simplifikacija prethodne linije. Pronalaženje pravih proporcija i posvećenost detaljima ono je što ovu liniju čini toliko bezvremenom. Mislim da smo izradili pravu ikonu elegancije i preciznosti i ponosan sam sam zbog toga na svoj tim.
Koliko timski rad između dizajnera i inženjera igra ulogu u uspješnosti revidiranja ikone kao što je Atrio?
- Sve svoje dizajnerske projekte započinjem na isti način. Svi se članovi dizajnerskog tima nađu zajedno s mnoštvom listova praznog papira, želim dobiti imput od svih, što više ideja to bolje. S našim tehničkim inženjerom, koji je također dio ovog tima, jako smo puno surađivali na ovom projektu. Uz rad cjelokupnog dizajnerskog tima, u realizaciji projekta bili su nam dostupni naravno i izvanredno iskusni i vješti inženjeri iz GROHE-a. Dugovječnost proizvoda, izvanredne osobine koje čine neki proizvod bezvremenim, nisu samo zasluga dizajnerskog tima i vizualne komponente, nego velikim dijelom i umijeće koje potrebno da bi se dizajnu udahnuo život. Na kraju krajeva, upravo to umijeće i kvalitetu proizvodnje naš kupac primjećuje za čitav životni vijek proizvoda.