
Nakon 20 godina iskustva u radu sa najluksuznijim brandovima, Piuarch je uložio svu svoju stručnost u ovaj rastući brand kreirajući inovativan projekt maloprodaje.
Novi prodajni prostor P448 nalazi se u srcu milanskog kvarta Brera te svojim modernim izgledom odašilje viziju branda. Riječ je o 100% talijanskom brandu za žene i muškarce.
U osmišljavanju projekta Piuarch se trudio zorno predstaviti pravi identitet P448, gradeći inovativan i nekonvencionalan prodajni prostor, razvijajući ga s posebnom pažnjom usmjerenom na detalje i kvalitetne materijale.
Pet izložbenih prozora prezentira se na uglovima između prestižnih ulica via Ponte Vetero i via Cusani.
Plava boja je nit vodilja koja osvjetljava prostor noću te ostavlja dojam kako sjajni plavi predmeti u interakciji sa urbanim kontekstom nadilaze tradicionalni koncept uređenja maloprodaje te promiču novi smisao i funkciju prostora.
Dizajn interijera prezentira prirodu proizvoda te kreira urbano okruženje koje predstavlja drukčiji, nekonvencionalan i sofisticiran pristup P448.
Industrijski i urbani identitet dominira ulaznim prostorom, sa svojim neonskim i duplo-bojanim razigranim podnim površinama koje dočekuju kupce predstavljajući ulični i urbani kontekst jednako kao i glavni materijal korišten u proizvodnji cipela – gumu.
Mnoštvo korištenih materijala i tekstura prezentira raznolikost površinskog tkanja i uzoraka naglašavajući konture proizvoda i istovremeno zadržavajući jednostavnost i iskrenost.
Miješanjem sirovih materijala poput metalne mreže i aluminija izjednačenih sa prelijevajućim filmom i svjetlucavim tekstilom, kao i s veličanstvenim plavim mramorom, kreira se jedinstveni kontrast eklektičnim i modernim cipelama. Ovaj kontrast također reflektira eksperimentalnu upotrebu materijala korištenih u proizvodnji branda.
"Zaleđeno" staklo i ultra tamno plavi lak u kombinaciji sa prirodnim svjetlom pružaju transparentnost i efekt izgleda stakla dodatno obogaćenog plavo obojanom zrcalnom multifunkcionalnom prostorijom, koja već na prvi pogled potpuno prezentira snažan identitet brenda, prizivajući električno plavu boju, zaštitni znak P448.