tr?id=1052675661447439&ev=PageView&noscript=1 GROHE kamion na Sajmu Dom pružio nesvakidašnje iskustvo posjetiteljima

11 godina s Vama!

GROHE kamion na Sajmu Dom pružio nesvakidašnje iskustvo posjetiteljima

• U sklopu Grohe Truck Tour kampanje Grohe kamion, izložbeni prostor na kotačima, stigao i u Ljubljanu

Nakon brojnih svjetskih metropola GROHE kamion stigao je i u Ljubljanu na Sajam Dom, gdje će tijekom njegova trajanja od 4. do 8. ožujka posjetiteljima, trgovcima i instalaterima omogućiti neposredni doživljaj najnovijih inovacija kuhinjske i kupaonske opreme. Vodeći svjetski proizvođač sanitarne opreme pokrenuo je kampanju GROHE Truck Tour kako bi diljem svijeta predstavili svoje vrhunske proizvode.

 

Grohe_Lj_1005_Medium GROHE kamion na Sajmu Dom pružio nesvakidašnje iskustvo posjetiteljima

 

Osim što će posjetitelji moći neposredno doživjeti  najsuvremeniju tehnologiju, kao što su primjerice GROHE Sensia Arena WC tuš inteligentna njega, GROHE SmartControl 3D tuširanje,  GROHE Blue ili Grohe red kuhinjske mješalice, imat će priliku dobiti i praktične savjete stručnjaka o svim proizvodima, kao i učinkovitoj potrošnji vode koju omogućavaju GROHE proizvodi.

 

Grohe_Lj_1032_Medium GROHE kamion na Sajmu Dom pružio nesvakidašnje iskustvo posjetiteljima

 

Osim praktičnog iskustva, posjetitelji  mogu uživati i u zabavnim aktivnostima, a djeca u svom posebnom kutku uz animatora. GROHE kao tvrtka s naglašenim društveno odgovornim poslovanjem i ovom je prilikom nastojao  podići svijest potrošača o negativnom utjecaju plastike na okoliš. Ispred izložbenog kamiona postavljena su velika GROHE slova od žice u koja posjetitelji mogu ubaciti iskorištenu plastičnu bocu i u zamjenu će dobiti GROHE bocu što je simboliziralo njihov način održivog poslovanja i brige o okolišu.

 

Grohe_Lj_1229_Medium GROHE kamion na Sajmu Dom pružio nesvakidašnje iskustvo posjetiteljima

 

Više od 200 000 prijeđenih kilometara GROHE kamiona

 

Nakon Rusije, Portugala, Skandinavije, Turske, Bliskog istoka i Sjeverne Afrike GROHE kamion je dovezao inovacije sanitarne i kuhinjske  opreme u Sloveniju. U svom izložbenom prostoru na kotačima, Grohe je predstavio svoje linije sanitarne opreme Cube, Euro, Bau te najnoviju Essence liniju keramike za kupaonice kojom je Grohe prvi put ponudio i kade u tri različite verzije sofisticiranog izgleda, uz Essence slavine i tuševe elegantnog dizajna i različitih boja. Predstavljen je i novi Euphoria SmartControl sustav za tuširanje.

 

Grohe_Lj_1033_Medium GROHE kamion na Sajmu Dom pružio nesvakidašnje iskustvo posjetiteljima

 

Ovu potpuno novu dimenziju tuširanja omogućava  nova pametna tehnologija za jednostavno i intuitivno korištenje tuša:  Push, Turn, Shower. Novim Euphoria SmartControl sustavom, može se regulirati količina vode te se poigravati načinom raspršivanja mlaza, dok GROHTHERM termostat osigurava najveću preciznost u regulaciji temperature.

 

 

Grohe_Lj_1225_Medium GROHE kamion na Sajmu Dom pružio nesvakidašnje iskustvo posjetiteljima

 

Ujedno kao i izložbeni prostor, kamion je posjetiteljima predstavljao atrakciju unutar koje su im predstavljene nove generacije senzora za vodu GROHE Sense i GROHE Sense Guard Pro koji su optimizirani za uporabu u obiteljskim kućama i stambenim zgradama te pružaju točne podatke o potrošnji vode izravno na mobilne uređaje putem aplikacije GROHE Sense. Posebnu pozornost plijenili su sudoperi elegantnog dizajna, inovativne tehnologije, te njemačke kvalitete, dok su Grohe blue i Grohe red mješalice oduševile  posjetitelje. Jer, dok Grohe red daje izravno iz slavine kipuću vodu, Grohe blue osigurava filtriranu i gaziranu.

 

GROHE goes ZERO

 

Osim predstavljanja najnovijih proizvoda inovativne tehnologije elegantnog dizajna i prepoznatljive njemačke kvalitete, GROHE je svojem sudjelovanju na Sajmu Dom pridodao i tzv. dodanu vrijednost. U velika GROHE slova od žice koja služe kao spremnici za iskorištene plastične boce, postavljena ispred izložbenog kamiona, posjetitelji mogu baciti iskorištene plastične boce i zauzvrat dobiti  GROHE bocu za višekratnu upotrebu, i na taj način sudjelovali u smanjenju korištenja plastike.

Grohe_Lj_1082_Medium GROHE kamion na Sajmu Dom pružio nesvakidašnje iskustvo posjetiteljima 

 

Održivost je ključni element GROHE-ovog poslovanja i korporativne strategije, što se očituje u tome da je u sklopu globalne inicijative GROHE goes zero već ove, 2020. godine, postao prvi proizvođač kupaonske i kuhinjske opreme čiji je proizvodni proces oslobođen ugljika. Doprinos tome je i ova inicijativa redukcije korištenja plastičnih boca, i zato GROHE na Sajmu Dom poziva na akciju – bacite plastiku jer PLASTIC IS NOT FANTASTIC!

 

Grohe_Lj_1181_Medium GROHE kamion na Sajmu Dom pružio nesvakidašnje iskustvo posjetiteljima

 

Više informacija na www.grohe.hr