tr?id=1052675661447439&ev=PageView&noscript=1 Kako upravljati objektima u vrijeme koronakrize?

11 godina s Vama!

Kako upravljati objektima u vrijeme koronakrize?

Foto: PlanRadar
Neka Vaši objekti budu spremni za mjesece koji slijede

Proizvodni pogoni i poslovni objekti u posljednje su vrijeme prazni zbog vladinih naputaka o socijalnom distanciranju na radnom mjestu, a  veliki problemi ugostiteljske industrije kriju se u nedostatku gostiju. Zbog masovnih otkazivanja rezervacija smještaja i odgađanja konferencija mnogi će hoteli i restorani zauvijek zatvoriti svoja vrata ili troškove pokrivati riskantnim kreditima.

 

Primjer: „Tui, najveći svjetski turoperator, je zamrznuo isplate, privremeno obustavio sve ugovore s hotelijerima i podigao krizni državni zajam u visini od €1,8 milijardi kako bi izašao na kraj s globalnim restriktivnim mjerama.“ -Financial Times

 

NAPREDNO UPRAVLJANJE GRAĐEVINSKIM PROJEKTIMA UZ PLANRADAR

 

Samo će se proaktivnim pristupom npr. pravilnom obukom osoblja svima moći pomoći da što učinkovitije prebrode ovo vrijeme. Što se prije vlasnici ili upravitelji nekretnina koordiniraju sa svojim kolegama, to će se brže i učinkovitije reagirati u slučaju hitnosti.

 

Kako tvrtke ponovno počinju poslovati, iznimno je bitno izraditi kontrolne liste koje se odnose na zdravlje i sigurnost u vezi COVIDA-19. Mogu se sastojati od jednokratnih zadataka poput primjerice osiguravanja dva metra razmaka na ulazu u objekt ili naredbe da se svaka druga stolica u kantini prelijepi trakom.

 

Svakodnevni zadci mogu također uključivati pribavljanje osobne zaštitne opreme i dezinfektanta za ruke ili dezinficiranje zajedničkih prostora. Kontrolna će lista pridonijeti osjećaju sigurnosti osoblja i korisnika objekta te omogućiti lakše praćenje mjera koje se poduzimaju.

 

Kako biste vršili kontrolu nad zadacima potrebna je platforma za projektnu komunikaciju koja vam daje uvid u ažurirane informacije te je besplatna za podizvođače. Sve to uspješno možete realizirati uz PlanRadar:

 

Upravljanje strateškim objektima uključuje komunikaciju na sastancima uživo, no sad kad su tehničari i inspektori za održavanje primorani koordinirati svoj rad na daljinu, održati kvalitetu komunikacije može predstavljati izazov.

 

Korištenje moderne tehnologije smanjuje potrebu za sastancima uživo. Uz odgovarajući sustav ticketa možete osposobiti tim za rad u upravljanju objektima na daljinu. Potaknite svoj tim na zajednički rad preko digitalnih nacrta tako što će kolega na lokaciji pomoću fotografija, komentara i glasovnih poruka dokumentirati zatečeno stanje.Članovi projekta na taj će način i bez fizičke prisutnosti dobiti uvid u trenutačno stanje radova što im daje priliku da komentiraju i dodjeljuju zadatke svojim timovima.

 

S PlanRadarom kreirajte zadatke sa svega nekoliko klikova. Ovi ticketi ne samo da dokumentiraju postojeće i nadolazeće probleme, već pružaju mogućnost praćenja njihova rješavanja. Sve projektne informacije pohranjene su sigurno i centralizirano u oblaku te ih različiti timovi mogu izvući u bilo kojem trenutku, bez obzira na to gdje se nalazili.

 

Članovi projekta trenutačno dobivaju obavijest kad god se ažuriraju važne informacije, primjerice zdravstvene i sigurnosne smjernice. Svima istovremeno možete javiti da je na određenim ulazima ili stubištima potrebno postaviti znakove ili ih oblijepiti vrpcom kako biste osigurali potreban razmak od 2 m.

 

Umjesto da razmjenjujete e-mailove, telefonske pozive ili SMS poruke, možete koristiti kontrolnu ploču ili izbornik za korisničku metriku (prikazan dolje) kako biste vidjeli koje je zadatke potrebno gdje odraditi, kakav je napredak i jesu li dodijeljeni pravim osobama.

 

Neka Vaši objekti budu spremni za mjesece koji slijede. Uz fleksibilnu i praktičnu aplikaciju, ostvarite mogućnost za kreiranjem procesa koji održavaju kritične usluge.

Publisher:
gradimozadar.hr