LIXIL EMENA uspješno je pokrenuo svoje središte za digitalno iskustvo GROHE X za svoj brend GROHE. Sveobuhvatna platforma brenda nudi informativne i inspirativne multimedijske sadržaje profesionalnim poslovnim partnerima i potrošačima tvrtke GROHE. Prilagođen potrebama i interesima dotične ciljne skupine, nudi se prilagođeni program koji uključuje videozapise s uputama, pozadinske članke i sobe od 360° koji posjetiteljima omogućuju uživanje u vrhunskim prezentacijama novih proizvoda.
Uz to, postoje i uzbudljivi video formati poput "Čaša vode s ...", u kojima različiti GROHE-ovi stručnjaci nude uvid u globalni brend iza "kulisa" ili "Wow of the Week", u kojem je posebno inspirativan projekt ili se tema predstavlja svaki tjedan. Iako posjetitelji čvorišta brenda mogu samostalno istražiti svijet GROHE-a, GROHE X također otvara nove načine interakcije: Poslovni partneri mogu koristiti platformu za dogovaranje sastanaka sa svojim prodajnim kontaktom i tako izravno razmjenjivati informacije o inovacijama koje su upravo uvedena.
-GROHE X je prekretnica u povijesti našeg brenda. Otvara bez presedana mogućnosti za iskusiti GROHE i otkriti naše proizvode i izazove koji nas pokreću. S GROHE X se možete povezati gdje god se nalazili i kad god želite. GROHE X nas tako približava u vremenu kada moramo biti fizički udaljeni. Pozitivne povratne informacije koje sam dobio od kupaca iz cijelog svijeta ponovno su potvrdile da smo prije osam mjeseci donijeli ispravnu odluku. Digitalno putovanje na koje smo krenuli s GROHE X tek je započelo. Platforma je tu da ostane i neprestano će se razvijati tijekom sljedećih mjeseci. Moja najveća zahvala ide timu koji je sve ovo omogućio radeći na daljinu. Izuzetno sam ponosan na hrabrost i vodstvo koje su pokazali pretvarajući ideju u GROHE X-, kazao Jonas Brennwald, voditelj LIXIL EMENA i suizvršni direktor Grohe AG.
Nova prekretnica na GROHE-ovom putu održivosti
Za predstavljanje GROHE X, na platformi postoje različiti formati događaja uživo i na zahtjev za pozvane goste, pored slobodno dostupnog uredničkog sadržaja. Ovaj posebni tjedan lansiranja GROHE X započeo je premijerom, koja je globalnom brendu dala priliku da još jednom dokaže svoj status pionira održivosti u sanitarnoj industriji: Globalni brend predstavio je svoja četiri najprodavanija proizvoda kao Cradle to Cradle Certified ® varijante.[1]
Za razliku od linearnog modela Take-Make-Waste, Cradle to Cradle označava kontinuirane cikluse materijala: Proizvod je proizveden na takav način da se na kraju svog vijeka komponente mogu koristiti za stvaranje novih proizvoda. Da bi se postigla certifikacija, proizvod se ocjenjuje u sljedećih pet kategorija: zdravlje materijala, ponovna upotreba materijala, obnovljivi izvori energije, upravljanje vodom i socijalna pravednost.
-Postizanje certifikata Cradle to Cradle na razini zlata veliki je korak u našim naporima za održivost. Ponosan sam što smo jedan od prvih brendova u sanitarnoj industriji koji se još jednom jasno obvezao održivoj transformaciji i postavio novo mjerilo. Budući da građevinski sektor čini više od 50 posto svjetske potrošnje materijala, odmak od linearnog modela u korist kružne ekonomije ključan je za zaustavljanje iskorištavanja prirodnih resursa. Moramo transformirati naš poslovni model u kružno stvaranje vrijednosti i početi razmatrati proizvode na kraju njihova života kao vrijedne banke materijala umjesto da koristimo nove resurse,- objašnjava Thomas Fuhr, Leader Fittings LIXIL International i suizvršni direktor Grohe AG važnost kružnog pristupa u strategiji održivosti brenda.
[1] Certified in accordance to Cradle to Cradle Certified Version 3.1. The C2C Certified Product Standard is the world’s leading science-based and rigorous measure for designing and manufacturing safe, circular and responsible materials and products. Find more information here.
More information on GROHE’s first Cradle to Cradle Certified® products here.