Michael Seum iz tvrtke GROHE o proizvodu Essence i proširenoj paleti boja koja dizajnerima i arhitektima omogućuje kreativnu slobodu
Asortiman Essence klasično elegantnih slavina oduvijek utjelovljuje čist i moderan dizajn. Proizvodi su prošle godine redizajnirani i nedavno su unaprijeđeni sa širim izborom luksuznih boja i modernih završnih slojeva. Takva linija slavina dizajnerskoj zajednici nudi cijeli novi niz mogućnosti, dajući im priliku da osmisle vlastiti osebujni izgled i dojam. Razgovarali smo s Michaelom Seumom, dopredsjednikom odjela za dizajn tvrtke GROHE o obnovi klasika.
U čemu je trajna privlačnost proizvoda Essence?
Michael Seum: Najprije moram istaknuti da smo ostali potpuno vjerni filozofiji originalnog proizvoda zadržavajući minimalistički oblik i čistoću dizajna. Asortiman Essence godinama je arhitektima i dizajnerima interijera omogućavao klasičan dizajn uz jednostavnu i nenametljivu geometriju. Ti cijenjeni ideali omogućuju da Essence nadopunjuje gotovo svaki stil kupaonica pa je stoga prvi izbor arhitekta.
Što novo donosi Essence Colours?
Michael Seum: U svojim interakcijama s dizajnerskim predvodnicima diljem svijeta shvatili smo da postoji sve veća potreba za individualnošću i personalizacijom kad je riječ o dizajnu kupaonica. Stoga smo svoj asortiman proširili s osam novih opcija. Zahvaljujući tim novim mogućnostima osmislili smo nevjerojatno bogatu lepezu izbora za kreativne umove i omogućili iznimno veliku fleksibilnost. Taj je pristup imao trenutan utjecaj i iznimno je dobro primljen u svjetskoj dizajnerskoj zajednici. Primjerice, naš Graphite s bilo poliranim bilo brušenim završnim slojem predivno pristaje uz cijeli niz interijera. Od mramornih i čisto bijelih kupaonica, tonova svijetlog drva kao i betona i tamnih matiranih pločica - ovaj završni sloj tako je svestran da će dizajnerima interijera omogućiti da osmisle kupaonicu iz snova bez obzira na stil.
A što je sa samim dizajnom?
Michael Seum: Novi Essence dizajn koji smo plasirali na tržište ima iste tradicionalne nježne prijelaze i nenametljivu geometriju klasičnog Essence asortimana, no uz ponešto omekšani i humanizirani pristup. To se osobito očituje na ručici slavine: Napravili smo vrlo blago proširenje na ručici, omogućujući tako korisniku senzualno iskustvo precizne regulacije. Essence asortiman sada pruža veći izbor, no pazili smo da zadržimo isti prepoznatljivi arhetipski izgled i dojam klasične jednostavnosti. U podlozi svega nalazi se snažna dosljednost!
Spomenuli ste reakciju dizajnerske zajednice. Kako je primljen Essence?
Michael Seum: Jednom riječju, vladalo je UZBUĐENJE. Posljednjih mjeseci putovao sam diljem svijeta s uzorcima Essence proizvoda i moram priznati da sam bio ugodno iznenađen nailazeći na golemu pozitivu i entuzijazam dizajnera širom svijeta. Na primjer u Europi je jedan tim dizajnera interijera odmah prihvatio ideju rada s novim bojama i završnim slojevima jer su imali znatno veću slobodu u usklađivanju proizvoda sa svojom cjelokupnom vizijom. U nedavnom razgovoru s istaknutim dizajnerom u Tokiju dobio sam sličnu reakciju. Uzbudljivo je svjedočiti snažnom entuzijazmu na koji potiče Essence.
Kažete da je Essence odgovor na promjenjive potrebe u dizajnu. Kakve su to potrebe?
Michael Seum: Prije no što krenemo s bilo kojim novim dizajnom, a svakako prije no što krenemo crtati u studiju, istražujemo što se događa oko nas. Ne pratimo samo trendove, nego i fundamentalne, globalne promjene koje se odvijaju. Konzultiramo se s vodećim analitičarima, društvenim komentatorima i futurolozima. I naravno, koristimo se mojim vlastitim iskustvima i opažanjima. U tom smislu svi su se složili da je digitalna revolucija drastično promijenila način života milijardama ljudi. Sve se kreće hiperbrzinom. Stoga je ljudima ponekad potrebno pobjeći na trenutak. Posebno u kupaonici, tradicionalnoj oazi individualnog mira i relaksacije. Žude za okolinom koja im nudi iskorak iz predvidive uniformnosti digitalnog doba.
Kako Essence odgovara na tu potrebu?
Michael Seum: Tu su prvenstveno pomalo omekšani i humanizirani prijelazi i geometrija asortimana Essence. Zatim je tu široki izbor boja i završnih slojeva. Ljudi žele poznatost arhetipskog klasičnog dizajna, no žele se i razmaziti individualističkim izgledom i doživljajem. Ta razina personalizacije zaista podiže liniju Essence na prilagođeno iskustvo. Također dizajnerima interijera i kupcima daje priliku da u dizajn kupaonice unesu nove i luksuzne emocionalne poveznice. Smatram da je taj čin uspostave poveznice istinska uloga dizajnera proizvoda poput nas. Mi dizajneri u konačnici moramo činiti emocionalnu razliku u životima ljudi.
A koje su glavne prednosti za arhitekte i dizajnere interijera?
Michael Seum: Tri su glavne prednosti. Ponajprije, Essence dizajnerima daje više mogućnosti nego ikada dosada da izraze svoju kreativnost, a koliko sam ja dosad mogao vidjeti, rezultati su doista uzbudljivi. Drugo, taj klasičan dizajn s lakoćom se može uklopiti u bilo koji stil kupaonice pa arhitekti i dizajneri sada imaju kraći put do specificiranja bilo kojeg projekta na kojem rade. Treća je prednost isplativost. Serija Essence oduvijek je bila sinonim za cjenovno prihvatljiv klasičan dizajn koji karakterizira dugovječnost, a Essence još uvijek može biti dio ponuda koje zahtijevaju konkurentnost u pogledu troškova.
Što ste u konačnici planirali za ovu svestranu seriju?
Michael Seum: Komuniciramo s dizajnerima i sve ih više slušamo, a oni nas preplavljuju idejama o tome kako i kamo možemo odvesti Essence. Mi ćemo, naravno, reagirati u skladu s tim kreativnim razmišljanjem. No zasad samo želimo otvoriti vrata cijelom nizu opcija koje smo razvili. Iskreno sam uzbuđen što sam dio nečega što će u sljedećih nekoliko godina postati istinsko slavljenje kreativnosti. Također bih htio unaprijed zahvaliti svima na doprinosu.
Michael Seum
Industrijski dizajner Michael Seum dopredsjednik je odjela za dizajn tvrtke GROHE koji je taj posao preuzeo od Paula Flowersa u lipnju 2015. Ovaj nagrađivani dizajner rođen je u Americi. Svoju međunarodnu dizajnersku karijeru izgradio je u velikim korporacijama, priznatim dizajnerskim studijima i u suradnji s poduzetničkim robnim markama poput Procter and Gamble, Whirlpool (SAD i Italija), PepsiCo Sports and Nutrition, Minimal i WiMo labs. Michaelov posao u tvrtki GROHE sastoji se od pronalaženja promišljenih i značajnih rješenja koja odražavaju duh i stvaralačku maštu kupaca robne marke GROHE diljem svijeta.
U čemu je trajna privlačnost proizvoda Essence?
Michael Seum: Najprije moram istaknuti da smo ostali potpuno vjerni filozofiji originalnog proizvoda zadržavajući minimalistički oblik i čistoću dizajna. Asortiman Essence godinama je arhitektima i dizajnerima interijera omogućavao klasičan dizajn uz jednostavnu i nenametljivu geometriju. Ti cijenjeni ideali omogućuju da Essence nadopunjuje gotovo svaki stil kupaonica pa je stoga prvi izbor arhitekta.
Što novo donosi Essence Colours?
Michael Seum: U svojim interakcijama s dizajnerskim predvodnicima diljem svijeta shvatili smo da postoji sve veća potreba za individualnošću i personalizacijom kad je riječ o dizajnu kupaonica. Stoga smo svoj asortiman proširili s osam novih opcija. Zahvaljujući tim novim mogućnostima osmislili smo nevjerojatno bogatu lepezu izbora za kreativne umove i omogućili iznimno veliku fleksibilnost. Taj je pristup imao trenutan utjecaj i iznimno je dobro primljen u svjetskoj dizajnerskoj zajednici. Primjerice, naš Graphite s bilo poliranim bilo brušenim završnim slojem predivno pristaje uz cijeli niz interijera. Od mramornih i čisto bijelih kupaonica, tonova svijetlog drva kao i betona i tamnih matiranih pločica - ovaj završni sloj tako je svestran da će dizajnerima interijera omogućiti da osmisle kupaonicu iz snova bez obzira na stil.
A što je sa samim dizajnom?
Michael Seum: Novi Essence dizajn koji smo plasirali na tržište ima iste tradicionalne nježne prijelaze i nenametljivu geometriju klasičnog Essence asortimana, no uz ponešto omekšani i humanizirani pristup. To se osobito očituje na ručici slavine: Napravili smo vrlo blago proširenje na ručici, omogućujući tako korisniku senzualno iskustvo precizne regulacije. Essence asortiman sada pruža veći izbor, no pazili smo da zadržimo isti prepoznatljivi arhetipski izgled i dojam klasične jednostavnosti. U podlozi svega nalazi se snažna dosljednost!
Spomenuli ste reakciju dizajnerske zajednice. Kako je primljen Essence?
Michael Seum: Jednom riječju, vladalo je UZBUĐENJE. Posljednjih mjeseci putovao sam diljem svijeta s uzorcima Essence proizvoda i moram priznati da sam bio ugodno iznenađen nailazeći na golemu pozitivu i entuzijazam dizajnera širom svijeta. Na primjer u Europi je jedan tim dizajnera interijera odmah prihvatio ideju rada s novim bojama i završnim slojevima jer su imali znatno veću slobodu u usklađivanju proizvoda sa svojom cjelokupnom vizijom. U nedavnom razgovoru s istaknutim dizajnerom u Tokiju dobio sam sličnu reakciju. Uzbudljivo je svjedočiti snažnom entuzijazmu na koji potiče Essence.
Kažete da je Essence odgovor na promjenjive potrebe u dizajnu. Kakve su to potrebe?
Michael Seum: Prije no što krenemo s bilo kojim novim dizajnom, a svakako prije no što krenemo crtati u studiju, istražujemo što se događa oko nas. Ne pratimo samo trendove, nego i fundamentalne, globalne promjene koje se odvijaju. Konzultiramo se s vodećim analitičarima, društvenim komentatorima i futurolozima. I naravno, koristimo se mojim vlastitim iskustvima i opažanjima. U tom smislu svi su se složili da je digitalna revolucija drastično promijenila način života milijardama ljudi. Sve se kreće hiperbrzinom. Stoga je ljudima ponekad potrebno pobjeći na trenutak. Posebno u kupaonici, tradicionalnoj oazi individualnog mira i relaksacije. Žude za okolinom koja im nudi iskorak iz predvidive uniformnosti digitalnog doba.
Kako Essence odgovara na tu potrebu?
Michael Seum: Tu su prvenstveno pomalo omekšani i humanizirani prijelazi i geometrija asortimana Essence. Zatim je tu široki izbor boja i završnih slojeva. Ljudi žele poznatost arhetipskog klasičnog dizajna, no žele se i razmaziti individualističkim izgledom i doživljajem. Ta razina personalizacije zaista podiže liniju Essence na prilagođeno iskustvo. Također dizajnerima interijera i kupcima daje priliku da u dizajn kupaonice unesu nove i luksuzne emocionalne poveznice. Smatram da je taj čin uspostave poveznice istinska uloga dizajnera proizvoda poput nas. Mi dizajneri u konačnici moramo činiti emocionalnu razliku u životima ljudi.
A koje su glavne prednosti za arhitekte i dizajnere interijera?
Michael Seum: Tri su glavne prednosti. Ponajprije, Essence dizajnerima daje više mogućnosti nego ikada dosada da izraze svoju kreativnost, a koliko sam ja dosad mogao vidjeti, rezultati su doista uzbudljivi. Drugo, taj klasičan dizajn s lakoćom se može uklopiti u bilo koji stil kupaonice pa arhitekti i dizajneri sada imaju kraći put do specificiranja bilo kojeg projekta na kojem rade. Treća je prednost isplativost. Serija Essence oduvijek je bila sinonim za cjenovno prihvatljiv klasičan dizajn koji karakterizira dugovječnost, a Essence još uvijek može biti dio ponuda koje zahtijevaju konkurentnost u pogledu troškova.
Što ste u konačnici planirali za ovu svestranu seriju?
Michael Seum: Komuniciramo s dizajnerima i sve ih više slušamo, a oni nas preplavljuju idejama o tome kako i kamo možemo odvesti Essence. Mi ćemo, naravno, reagirati u skladu s tim kreativnim razmišljanjem. No zasad samo želimo otvoriti vrata cijelom nizu opcija koje smo razvili. Iskreno sam uzbuđen što sam dio nečega što će u sljedećih nekoliko godina postati istinsko slavljenje kreativnosti. Također bih htio unaprijed zahvaliti svima na doprinosu.
Michael Seum
Industrijski dizajner Michael Seum dopredsjednik je odjela za dizajn tvrtke GROHE koji je taj posao preuzeo od Paula Flowersa u lipnju 2015. Ovaj nagrađivani dizajner rođen je u Americi. Svoju međunarodnu dizajnersku karijeru izgradio je u velikim korporacijama, priznatim dizajnerskim studijima i u suradnji s poduzetničkim robnim markama poput Procter and Gamble, Whirlpool (SAD i Italija), PepsiCo Sports and Nutrition, Minimal i WiMo labs. Michaelov posao u tvrtki GROHE sastoji se od pronalaženja promišljenih i značajnih rješenja koja odražavaju duh i stvaralačku maštu kupaca robne marke GROHE diljem svijeta.