
Ulaganja u ponovnu upotrebu vode rezultirati će uštedom energije do 90% i uštedom vode do 70%
U Hrvatskoj vodeća svjetska grupacija za opremanje kupaonskih prostora Roca obilježila je Svjetski dan voda simboličnom cjelodnevnom akcijom u Westgate Shopping Cityu i u dječjem vrtiću Maslačak u Zaprešiću
'Zašto bacati vodu?' slogan je Ujedinjenih naroda odabran za obilježavanje Svjetskog dana voda 2017.
Zaklada We Are Water promovira kampanju #NoWalking4Water kako bi se podigla svijest o satima koje milijuni žena i djece provode prikupljajući vodu
Zaklada će provesti nekoliko aktivnosti kojima je cilj rasprava o upotrebi otpadnih voda i ponovna upotreba vode
Zaprešić, 22. ožujka 2017. — 'Zašto bacati vodu?' slogan je Ujedinjenih naroda odabran za obilježavanje Svjetskog dana voda u 2017.godini. Cilj je razgovarati o mogućnostima maksimalnog iskorištavanja otpadnih voda, postojećim izazovima po tom pitanju i smanjenju potrošnje vode. Kako bi podigli svijest o ovom gorućem problemu, grupacija Roca Svjetski dan voda obilježila je simboličnom cjelodnevnom akcijom u Westgate Shopping Centru gdje je promovirana globalna kampanja #NoWalking4Water. Postavljena je interaktivna instalacija u obliku photo walla ispred koje su velike posude za vodu koje milijuni žena i djevojčica svakodnevno moraju nositi i po nekoliko kilometara kako bi se opskrbili pitkom vodom.

Spoznaje o važnosti vode stječu se od najmanjih nogu
S ciljem usvajanja novih spoznaja o važnosti vode od najmanjih nogu, na isti dan u organizaciji Roce upriličena je i dječja predstava 'Priča o vodi' u dječjem vrtiću Maslačak u Zaprešiću kako bi se pažnja djece skrenula na vrijednost, svojstva, upotrebu, štednju i rasprostranjenost vode. Naime, 1,8 milijardi ljudi diljem svijeta koristi izvor vode koji je kontaminiran fekalijama, a 663 milijuna ljudi još uvijek nema pristup pitkoj vodi što je alarmantan podatak. Danas se više od 80% otpadnih voda uopće ne pročišćava i ispušta se u rijeke i mora. U tom kontekstu Ujedinjeni narodi namjeravaju istaknuti mogućnosti koje nude otpadne vode. Pročišćavanje otpadnih voda i njezina ponovna upotreba je, bez ikakve sumnje, jedan od ključnih izazova za budućnost. Prema podacima Ujedinjenih naroda, ulaganjem u sanaciju i ponovnu upotrebu vode bilo bi moguće postići uštedu energije do 90% i uštedu vode do 70%.
#NoWalking4Water — akcija svih nas
Zaklada We Are Water, okupivši građane i ličnosti iz različitih područja kao što su sport, glazba i film,već drugu godinu zaredom promovira kampanju#NoWalking4Water s ciljem osude količine sati koje milijuni osoba svakodnevno potroše prikupljajući vodu. Cilj akcije je putem slike bačve od 20 litara slične onoj koju koriste ti milijuni ljudi učiniti problem vidljivim i prepoznatim. Akcije na Svjetski dan voda u organizaciji Zaklade We are Water bit će upotpunjene različitim događanjima i okruglim stolovima i u drugim zemljama u kojima je Zaklada prisutna kao što su, među ostalima, Portugal, Velika Britanija i Poljska.

Akciju možete podržati putem društvenih mreža dijeljenjem hastaga #NoWalking4Water
Svatko tko želi sudjelovati u kampanji može posjetiti stranicu www.nowalking4water.org/, preuzeti sliku bačve, slikati se s njome i podijeliti sliku na društvenim mrežama uz hashtag #NoWalking4Water. Osim toga, Zaklada će tijekom ožujka postaviti murale u brojnim gradovima diljem Europe, između ostalog i u Hrvatskoj, 21.ožujka u Westgate Shopping Centru gdje ćete se moći fotografirati i objaviti fotografiju na društvenim mrežama.
Za daljnje informacije o otpadnim vodama i ponovnoj upotrebi vode posjetite web stranicu: http://www.wearewater.org/es/news-reports_254446?news_tag=280044
O Zakladi We Are Water
Zaklada će provesti nekoliko aktivnosti kojima je cilj rasprava o upotrebi otpadnih voda i ponovna upotreba vode
Zaprešić, 22. ožujka 2017. — 'Zašto bacati vodu?' slogan je Ujedinjenih naroda odabran za obilježavanje Svjetskog dana voda u 2017.godini. Cilj je razgovarati o mogućnostima maksimalnog iskorištavanja otpadnih voda, postojećim izazovima po tom pitanju i smanjenju potrošnje vode. Kako bi podigli svijest o ovom gorućem problemu, grupacija Roca Svjetski dan voda obilježila je simboličnom cjelodnevnom akcijom u Westgate Shopping Centru gdje je promovirana globalna kampanja #NoWalking4Water. Postavljena je interaktivna instalacija u obliku photo walla ispred koje su velike posude za vodu koje milijuni žena i djevojčica svakodnevno moraju nositi i po nekoliko kilometara kako bi se opskrbili pitkom vodom.

Spoznaje o važnosti vode stječu se od najmanjih nogu
S ciljem usvajanja novih spoznaja o važnosti vode od najmanjih nogu, na isti dan u organizaciji Roce upriličena je i dječja predstava 'Priča o vodi' u dječjem vrtiću Maslačak u Zaprešiću kako bi se pažnja djece skrenula na vrijednost, svojstva, upotrebu, štednju i rasprostranjenost vode. Naime, 1,8 milijardi ljudi diljem svijeta koristi izvor vode koji je kontaminiran fekalijama, a 663 milijuna ljudi još uvijek nema pristup pitkoj vodi što je alarmantan podatak. Danas se više od 80% otpadnih voda uopće ne pročišćava i ispušta se u rijeke i mora. U tom kontekstu Ujedinjeni narodi namjeravaju istaknuti mogućnosti koje nude otpadne vode. Pročišćavanje otpadnih voda i njezina ponovna upotreba je, bez ikakve sumnje, jedan od ključnih izazova za budućnost. Prema podacima Ujedinjenih naroda, ulaganjem u sanaciju i ponovnu upotrebu vode bilo bi moguće postići uštedu energije do 90% i uštedu vode do 70%.
#NoWalking4Water — akcija svih nas
Zaklada We Are Water, okupivši građane i ličnosti iz različitih područja kao što su sport, glazba i film,već drugu godinu zaredom promovira kampanju#NoWalking4Water s ciljem osude količine sati koje milijuni osoba svakodnevno potroše prikupljajući vodu. Cilj akcije je putem slike bačve od 20 litara slične onoj koju koriste ti milijuni ljudi učiniti problem vidljivim i prepoznatim. Akcije na Svjetski dan voda u organizaciji Zaklade We are Water bit će upotpunjene različitim događanjima i okruglim stolovima i u drugim zemljama u kojima je Zaklada prisutna kao što su, među ostalima, Portugal, Velika Britanija i Poljska.

Akciju možete podržati putem društvenih mreža dijeljenjem hastaga #NoWalking4Water
Svatko tko želi sudjelovati u kampanji može posjetiti stranicu www.nowalking4water.org/, preuzeti sliku bačve, slikati se s njome i podijeliti sliku na društvenim mrežama uz hashtag #NoWalking4Water. Osim toga, Zaklada će tijekom ožujka postaviti murale u brojnim gradovima diljem Europe, između ostalog i u Hrvatskoj, 21.ožujka u Westgate Shopping Centru gdje ćete se moći fotografirati i objaviti fotografiju na društvenim mrežama.
Za daljnje informacije o otpadnim vodama i ponovnoj upotrebi vode posjetite web stranicu: http://www.wearewater.org/es/news-reports_254446?news_tag=280044
O Zakladi We Are Water
Zaklada We Are Water ima dva osnovna cilja. Prvi cilj je promicanje svijesti i poticanje rasprave u javnosti i među organizacijama o potrebi stvaranja nove kulture raspolaganja vodom kako bi se omogućio ravnopravan razvoj i održivo upravljanje svjetskim vodnim resursima. Drugi cilj je provesti cijeli niz akcija za suprotstavljanje negativnim učincima nedostatka odgovarajućih vodnih resursa. Područja djelovanja Zaklade uključuju djelovanje u područjima infrastrukture, obrazovanja, zdravstva i istraživanja, s fokusom na najnerazvijenije svjetske regije.
Više o svemu na web stranici: www.wearewater.org