tr?id=1052675661447439&ev=PageView&noscript=1 Bosch u Hrvatskoj bilježi dvoznamenkasti rast

11 godina s Vama!

Bosch u Hrvatskoj bilježi dvoznamenkasti rast

Foto: Bosch
prodaja trećim stranama iznosi gotovo 405 milijuna kuna (54 milijuna eura) u Hrvatskoj
novi odjel odgovara na potražnju za pametnim i povezanim rješenjima

društvena predanost: stalni doprinosi hrvatskom društvu
Bosch, jedan od vodećih svjetskih dobavljača tehnologije i usluga, završio je fiskalnu 2016. godinu s konsolidiranom prodajom od 404,8 milijuna kuna (54 milijuna eura) u Hrvatskoj, što znači da je zabilježio snažan rast viši od 25 posto. „Očekujemo da će porasti potražnja za našim pametnim proizvodima i uslugama koji olakšavaju svakodnevni život, a da će naše lokalno poslovanje, na temelju pozitivnog prvog tromjesečja, u 2017. nastaviti rasti”, izjavila je Mirsada Kudrić, glavna direktorica Boscha u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Sloveniji na Boschevoj konferenciji za tisak u Tehničkom muzeju Nikola Tesla u Zagrebu.

Broj zaposlenika u Hrvatskoj ostao je stabilan, s gotovo 70 zaposlenika uključujući nekonsolidirana društva. Očekuje se da će taj broj ostati na sličnoj razini i tijekom 2017. godine.

Tehnologija koja se mijenja – tradicija koja ostaje

Ova je konferencija vrlo slikovito naglasila značaj i doprinos tvrtke Bosch kroz inovacije i društveni angažman. Prije više od 100. godina, kada su bili izumljeni prvi uređaji oni nisu bili dostupni svim članovima društva, jer su bili rijetki i skupi, pa ih je mogao imati vrlo mali broj predstavnika plemstva i bogatih ljudi. Tvrka Bosch je kroz tri stoljeća uspjela razviti tehnologiju dostupnu za svakodnevnu upotrebu i time bitno utjecala na uklanjanje socijalnih razlika u korištenju suvremenih tehnologija današnjeg čovjeka. Finalni dio konferencije obilježio je nastup hrvatskiog ansambla narodnih pjesama i plesova Lado. Lado je jedan od najpoznatijih hrvatskih brendova u svijetu, sinonim tradicije, koji već gotovo sedamdeset godina njeguje, čuva i promiče bogatstvo različitosti hrvatskog tradicijskog narodnog ruha.

Bosch_media_06_resize Bosch u Hrvatskoj bilježi dvoznamenkasti rast

Konferencija povodom otvaranje odjela Pametna i povezana rješenja

Bosch procjenjuje i da će do 2020. globalni volumen IoT tržišta rasti 35 posto godišnje do 250 milijarda dolara. Na globalnoj razini, tvrtka je u 2016. prodala 27 milijuna proizvoda osposobljenih za internet. Svi će njezini novi elektronički proizvodi do 2020. biti povezivi. Zbog rastuće potražnje za povezanim rješenjima Bosch Hrvatska u 2016. je otvorio poseban odjel Pametna rješenja (Smart Solutions). Nadalje, tvrtka je lani u Zagrebu održala prvu poslovno tehnošku regionalnu konferenciju Bosch Smart Solutions na kojoj se okupilo oko 450 gostiju iz regije. Tri glavne teme koje je Bosch predstavio na konferenciji bile su: Pametni gradovi, Industrija 4.0 i Pametni turizam. Cilj konferencije bio je predstaviti rješenja za bolju kvalitetu života za ljude koji žive u gradovima, bolju povezivost i automatizaciju industrijske proizvodnje te kreativna rješenja za turizam. Referentni primjeri u Pametnom turizmu bili su Marina Frapa i nova dubrovačka zrakoplovna luka u kojima su implementirana rješenja odjela Bosch sigurnosnih sistema. Na konferenciji se okupio velik broj Boschevih stručnjaka, projektanata i integratora projekata iz različitih tvrtki iz Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine.

Doprinosi hrvatskom društvu

Društvena odgovornost jedna je od Boschevih temeljnih vrijednosti. Slijedeći viziju osnivača, Bosch neprestano provodi društveno odgovorne projekte u Hrvatskoj. Projekti uključuju dugogodišnju suradnju sa SOS Dječjim selom Lekenik i u njima Boschevi zaposlenici u Hrvatskoj sve više sudjeluju. Dvije godine zaredom tvrtka Bosch Hrvatska „posvojila” je SOS obitelj iz kuće „Ruža” u Lekeniku i platila njihov godišnji trošak za režije.

Bosch_Kuri_Mayfield-Robotics_1 Bosch u Hrvatskoj bilježi dvoznamenkasti rast

Početkom prošle godine Bosch je opremio Školu za montažu instalacija i metalnih konstrukcija Zagreb termotehnološkim uređajima i električnim alatima koji će učenicima pomoći u praktičnoj nastavi. Nadalje, tvrtka je donirala šest eksponata Tehničkom muzeju „Nikola Tesla“ u Zagrebu, među kojima su bili Boscheva ručna električna bušilica iz 1938. i Boschev magnet za paljenje proizveden oko 1908. godine. Na području termotehnologije, donacija uključuje plinske protočne grijalice vode iz 1932. i 1960. Nadalje, donirane su još i razvodna pumpa za dizelsko ubrizgavanje te kamera s antivandalskim kućištem. Izlošci su donirani nakon analize koja je osigurala da će se oni na najbolji mogući način integrirati u postojeću muzejsku zbirku.

Grupa Bosch: strateški i poslovni izgledi za 2017. godinu

Imajući u vidu suzdržanu gospodarsku prognozu i geopolitičku nesigurnost, Bosch u 2017. planira postići rast prodaje između tri i pet posto. Unatoč još uvijek znatnim početnim ulaganjima u zaštitu budućnosti tvrtke, očekuju se bolji rezultati. „Sadašnji poslovni uspjeh daje nam prostora da oblikujemo svijet budućnosti”, rekao je dr. Volkmar Denner, predsjednik Boscheva upravnog odbora. „Kao predvodnici na području inovacija, mi oblikujemo i potičemo transformaciju”, dodao je Denner. Ključne točke te transformacije promjene su u sferi mobilnosti i povezivosti interneta stvari. Svi će Boschevi novi elektronički proizvodi do 2020. biti povezivi. Ključni je čimbenik toga umjetna inteligencija (UI). Tijekom idućih pet godina Bosch će uložiti 300 milijuna eura u svoj centar za umjetnu inteligenciju.
Publisher:
gradimozadar.hr