tr?id=1052675661447439&ev=PageView&noscript=1 GROHE postavio novi cilj - nula  utjecaja na okoliš

11 godina s Vama!

GROHE postavio novi cilj - nula  utjecaja na okoliš

"U GROHE-u smo odgovorni za budućnost vrijednu življenja", objašnjava Thomas Fuhr, izvršni operativni direktor GROHE-a, koji je odgovoran za održivost na razini tvrtke. Dodaje: "Čvrsto smo uvjereni da se održivost i učinkovitost međusobno ne isključuju, naprotiv, gospodarski uspjeh organizacije uvelike ovise o njezinoj održivosti. Dobrobit budućih generacija može se najbolje osigurati ako održivost učinimo ekonomski isplativom.”
U svom drugom izvješću o održivosti, GROHE, vodeći svjetski proizvođač sanitarne opreme, objavio je gospodarski, ekološki i društveni utjecaj svog poslovanja u godinama 2015/2016. Izvješće pokazuje da su GROHE-ovi ciljevi održivosti iznad planiranih. Godine 2016., primjerice, GROHE je gotovo udvostručio cilj smanjenja rasipanja vode za nešto manje od 9 posto u usporedbi s 2013. Istovremeno, GROHE je povećao svoju energetsku učinkovitost na više od 14 posto, iako je cilj bio 9 posto, te je smanjio emisiju stakleničkih plinova za gotovo četvrtinu, a cilj je također bio nešto manji od 9 posto. Osim toga, GROHE nastavlja ambiciozno postavljati ciljeve pa tako planira povećanje energetske učinkovitosti za 20 posto do 2020. godine te smanjenje emisije ugljika za 20 posto.

 

GROHE potiče pristup 360 stupnjeva održivosti

Stremljenje najvišim razinama održivosti integralni je i bitan dio GROHE-ovog poslovnog DNK i, uz kvalitetu, tehnologiju te dizajn, ključna vrijednost ove marke. Dosljedno provodi pristup održivosti od 360 stupnjeva koji u jednakoj mjeri uključuje područja djelovanja zaposlenika, dobavljača, procesa, proizvoda i doprinosa društvu. Odgovornost za održivost leži na postupcima Izvršnog odbora koji se u donošenju odluka savjetuje s interdisciplinarnim kompanijskim Vijećem za održivost.

 05_GROHE_Sensia_Arena_compressed GROHE postavio novi cilj - nula  utjecaja na okoliš

GROHE koristi ciljeve Ujedinjenih naroda kao mjerilo

Kao dio strategije održivosti, GROHE se intenzivno naslanja na  '17 ciljeva održivog razvoja (SDG) Ujedinjenih naroda'. Oni uključuju, primjerice, dostupnost i održivo upravljanje vodama i kanalizacijom (cilj 6), podršku održivom načinu potrošnje i proizvodnje (cilj 12) te razvoj mjera za borbu protiv klimatskih promjena (cilj 13). GROHE koji je dio LIXIL grupe od 2014., dijeli strast prema održivosti kao i ostali brandovi ove grupacije. Među ostalim, zajednički je cilj nula  utjecaja na okoliš do 2030. godine.

 

Inovativni proizvodi kao integralni dio strategije održivosti

U GROHE-u, fokus je na svjesnom i održivom upravljanju svakom kapljicom vode. Prema tome, broj ekološki prihvatljivih proizvoda, tehnologija i inovacija kontinuirano raste. Primjerice, GROHE Blue osigurava gaziranu, srednje gaziranu i običnu vodu koja filtrira i ohlađena dolazi izravno iz kuhinjske slavine. Na temelju EU prosjeka, četveročlana obitelji na taj način uštedi 600 plastičnih boca godišnje. Osim toga, studija koju je provela njemačko sveučilište u Göttingenu pokazalo je da ovaj sustav štedi više od 60 posto emisije CO2 u usporedbi s vodom u bocama.

 

Očuvano 2,35 milijuna hektolitara vode

Sustav zaštite vode GROHE Sense i GROHE Sense Guard pokrenut je 2017. godine, a osigurava otkrivanje skrivenog propuštanja vode na vrijeme. U slučaju pucanja cijevi, vodovod se odmah isključuje. Osim toga, udio EcoJoy tehnologije uštede vode povećan za oko 70 posto (2014. - 38 posto). Od lansiranja proizvoda u 2013. godini, ovaj je sustav pomogao uštedjeti oko 2,35 milijuna hektolitara vode - što je ekvivalent gotovo pet puta većoj količini vode od one u jezeru Constance.

 03_GROHE_Sense___GROHE_Sense_Guard_compressed GROHE postavio novi cilj - nula  utjecaja na okoliš

U GROHE-u, učinkovitost i održivost idu ruku pod ruku

"U GROHE-u smo odgovorni za budućnost vrijednu življenja", objašnjava Thomas Fuhr, izvršni operativni direktor GROHE-a, koji je odgovoran za održivost na razini tvrtke. Dodaje: "Čvrsto smo uvjereni da se održivost i učinkovitost međusobno ne isključuju, naprotiv, gospodarski uspjeh organizacije uvelike ovise o njezinoj održivosti. Dobrobit budućih generacija može se najbolje osigurati ako održivost učinimo ekonomski isplativom.”


Publisher:
gradimozadar.hr