tr?id=1052675661447439&ev=PageView&noscript=1 Za građevinare i arhitekte Linkedin je najbolja društvena mreža

11 godina s Vama!

Za građevinare i arhitekte Linkedin je najbolja društvena mreža

Foto: Kontra
Kako planirati online oglašavanje za građevinare i arhitekte

Razgovarali smo s Ilijom Brajković iz marketinške agencije Kontra, koja već dugi niz godina provodi uspješne online kampanje. Iza sebe imaju iskustvo rada sa više od 100 različitih klijenata. Što misli o oglašavanju građevinskih i arhitektonskih tvrtki te kako se uspješno pozicionirati na web-u otkriva za gradimozadar.hr

 

Ako se primjerice zamislite u ulozi građevinara koji svakodnevno i po 14 sati provede na gradilištu, koji je Vaš savjet kojim kanalima i kako se najučinkovitije oglašavati?

 

Ako netko provodi 14 sati dnevno na gradilištu, teško da će moći učinkovito raditi marketing i oglašavanje. Promjene koje se događaju na internetu su tako brze da i mi koji se time bavimo puno radno vrijeme jedva stižemo sve popratiti i educirati se dovoljno. Brigu o tome bi prije trebale preuzeti osobe koje su više u uredu.

 

Pomoću kojih društvenih mreža će primjerice projektanti ostvariti kontakt sa ozbiljnim i kvalitetnim investitorima?

 

Što se tiče mreža za komunikaciju, za B2B definitivno preporučujem Linkedin. Organski doseg objava na privatnim profilima je jako velik i tu se svi mogu povezati sa potencijalnim investitorima. Potrebno je redovito objavljivati sadržaj i komunicirati vijesti i pomalo graditi mrežu kontakata, te će na taj način ti kontakti redovito dobivati obavijesti o našim aktivnostima.

 

Vaša agencija poznata je i po tome što redovito objavljujete vodiče za oglašavanje na društvenim mrežama, koji su uz to i besplatni za preuzimanje. S kojim vodičem je preporučljivo krenuti?

 

U našim ebookovima smo pokrili različite stvari, tako da čitatelji mogu odabrati ono što ih najviše zanima. Ako do sada nemaju nikakvo predznanje, onda bih preporučio ebookBeginners guide to digital marketing“, koji daje uvod u različite oblike i kanale komunikacije.

 

Koliko vremena je potrebno uložiti u edukaciju kako biste kao vlasnik male tvrtke vladali osnovnim marketinškim vještinama oglašavanja putem društvenih mreža?

 

Nije mi jednostavno odgovoriti koliko je potrebno vremena da netko ovlada marketinškim vještinama, jer pojam „ovladati“ može biti jako rastezljiv. Netko će se time baviti 5 minuta i misliti da sve zna, a netko će nakon nekoliko godina shvatiti koliko toga ipak ne zna.

 

 

Možete nam pojasniti što točno jedna mala tvrtka dobiva angažiranjem agencije, koje uštede u vremenu te kakav je povrat ove investicije?

 

Angažiranje marketinške agencije je kao i angažiranje arhitekta. Možete vi više-manje sami dizajnirati svoju kuću (osim naravno tehničkih detalja), samo će arhitekt donijeti iskustvo, znanje i kreativnost koje vi nemate i sigurno ne možete imati. Ako netko ima dovoljno posla i zadovoljan je svojim poslovanjem, onda mu ne treba nikakva agencija. Ako nije zadovoljan i želi više, može pokušati sam da bi nešto uštedio i nadati se da će to biti dobro ili može dobiti instant iskustvo, znanje i kreativnost koju ima agencija. Agencija je tu kao partner koji štedi vrijeme (iako nipošto to ne znači da sam klijent ne mora biti uključen u kampanju) i donosi puno znanja za koja bi klijentu trebale godine rada i iskustva da bi ga stekao.

 

Nekada stvarno nema smisla ni potrebe angažirati agenciju, a nekada bez toga nemate šanse!

 

Besplatno preuzmite ebook ovdje

Publisher:
gradimozadar.hr