tr?id=1052675661447439&ev=PageView&noscript=1 WEBINAR: COVID-19 i krizni management - Kako opstati i što očekivati?

11 godina s Vama!

WEBINAR: COVID-19 i krizni management - Kako opstati i što očekivati?

Foto: Unsplash
Besplatan webinar COVID-19 i krizni management: Kako opstati i što očekivati? Održat će se u srijedu, 10. lipnja, u 9.30

Hrvatska gospodarska komora i Europska poduzetnička mreža Hrvatske s velikim vas zadovoljstvom pozivaju na besplatan webinar COVID-19 i krizni management: Kako opstati i što očekivati? koji će se održati u srijedu, 10. lipnja, u 9.30 putem aplikacije MS Teams.

 

Webinar je namijenjen liderima tvrtki na kojem će dobiti uvid u pregled trenutne situacije, strategije oporavka, kako se nositi sa psihološkom stranom krize te vjetar u leđa za nastavak poslovanja.

 

Teme koje će se predstaviti na webinaru su:

  • Ključne točke i strategije za oporavak gospodarstva
  • Kako učinkovito umanjiti utjecaj COVID-19 na poslovanje
  • Iskustva i savjeti poduzetnika
  • Psihološka strana krize – faze koje lideri prolaze za vrijeme krize

 

Predavači su:

 

Moderator je Marko Jurčić, savjetnik predsjednika, Hrvatska gospodarska komora.

 

Informacije za prijavu:

  • sudjelovanje je besplatno
  • prijaviti se možete putem online prijavnice 
  • nakon što se prijavite, dobit ćete upute za povezivanje na webinar
  • rok za prijavu sudionika: utorak, 9. lipnja, do 16 sati

Program

VrijemeAktivnost
09:30 - 10:00Ključne točke i strategije za oporavak gospodarstva Gost predavač: g. Marko Jurčić, Savjetnik predsjednika, Hrvatska gospodarska komora
10:05 - 10:35Kako učinkovito umanjiti utjecaj COVID-19 na poslovanje Gost predavač: g. Zlatko Bazianec, Deloitte Hrvatska Partner u Odjelu poslovnog savjetovanja, Rukovoditelj hrvatskog ureda
10:40 - 11:10Iskustva i savjeti poduzetnika Gost predavač: g. Jan de Jong, Investor & Entrepreneur, Webpower Adria · Predavanje na engleskom jeziku
11:15 - 11:45Psihološka strana krize - faze koje Lideri prolaze za vrijeme krize Gost predavač: gđa Tanja Pureta, specijalistica organizacijske i industrijske psihologije, Ramiro d.o.o.

 

O predavačima

 

Tanja Pureta, Ramiro d.o.o.
Specijalistica organizacijske i industrijske psihologije

 

Tanja_Pureta WEBINAR: COVID-19 i krizni management - Kako opstati i što očekivati?

 

Psihološka strana krize - faze koje Lideri prolaze za vrijeme krize

 


Magistrica psihologije, specijalistica organizacijske i industrijske psihologije (Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu), certificirana NLP trenerica i NLP coach (individualno savjetovanje).
Ima 8- godišnje radno iskustvo u dvije renomirane međunarodne tvrtke: Pliva d.d. kao Suradnik u marketingu od 1994-1997. i IBM Hrvatska d.o.o. kao Menadžer za integrirani marketing i komunikacije od 1997-2002. Nositeljica je brojnih certifikata poslovnih treninga pohađanih u zemlji i inozemstvu (područja organizacije, upravljanja ljudskim potencijalima, menadžmenta i marketinga). Od 2002. vlasnica je i direktorica poduzeća „Ramiro“, koje se bavi pružanjem konzultantskih usluga na području upravljanja ljudskim potencijalima i organizacijskim razvojem, usavršavanja poslovnih vještina te savjetovanja u unapređenju uspješnosti poslovanja organizacije. Tanja je dobitnica nagrade Primus - Savjetnik godine u kategoriji Ljudski potencijali, edukacija i trening te društvenog priznanja Marulić: Fiat Psychologia, za osobiti doprinos razvitku primijenjene psihologije u Hrvatskoj.


Zlatko Bazianec, Deloitte Hrvatska, Partner u Odjelu poslovnog savjetovanja, Rukovoditelj hrvatskog ureda

 

Zlatko_Bazianec WEBINAR: COVID-19 i krizni management - Kako opstati i što očekivati?

 
Kako učinkovito umanjiti utjecaj COVID-19 na poslovanje

 


Zlatko je rukovoditelj ureda Deloittea u Hrvatskoj i Partner za savjetodavne usluge. Sudjelujući u brojnim projektima za međunarodne korporacije i institucije u zemljama EU, osobito u zemljama jugoistočne Europe, Zlatko se specijalizirao za strategije, restrukturiranja, unaprjeđenje upravljanja lancem opskrbe u prehrambenoj industriji, energetici te metaloprerađivačkoj industriji. Osim toga, tijekom karijere se specijalizirao i za projekte spajanja i preuzimanja, strategije rasta i digitalizacije poslovanja tvrtki. Prije no što se pridružio Deloitteu, Zlatko je bio na poziciji potpredsjednika u Kearneyu sa sjedištem u Ljubljani. Ondje se bavio konzultantskim projektima te razvojem poslovanja u istočnoj i jugoistočnoj Europi. U Kearneyu bio je član globalne ekspertne skupine zadužene za restrukturiranje, operacije i nabavu. Prije toga radio je kao savjetnik i voditelj Euro Info centra pri Hrvatskoj gospodarskoj komori. Zlatko je stekao diplomu MBA na Bledskoj visokoj školi za menadžment (IEDC – Bled School of Management) i diplomu Magistra financija na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, te se tijekom rada usavršavao i različitim temama kao što su primjerice High Performing Leadership na IMD Business School Lausanne.




Jan de Jong, Webpower Adria, Investor & Entrepreneur

 

Jan_de_Jong WEBINAR: COVID-19 i krizni management - Kako opstati i što očekivati?

 

Experiences and advice of entrepreneurs

 


In 2006 moved from the Netherlands to Croatia. In that same year he founded his first company, M+ Group. Over the years M+ Group expanded rapidly and developed into the leading Contact Center service provider in the Adriatic region. End of 2015 Jan sold his shares of M+ Group. At that time, the company employed over 400 people. After making an exit from M+ Group, Jan continued focusing his efforts on growing full-service, award winning, digital marketing agency, Younited Agency. Today they have offices in Zagreb & Belgrade, employing 25 full time marketing professionals, servicing over 50 clients.

 


Just 1 month after exit from M+ Group, Jan co-founded a new company, Webpower Adria. Nowadays, they are the leading Email Marketing Automation Provider in Croatia & Serbia. They support the largest retailers, e-tailers, telco’s, national airliners, insurance companies, banks and hospitality service providers by delivering them the best possible email marketing experience.



Marko Jurčić, Hrvatska gospodarska komora, Savjetnik Predsjednika HGK

 

Marko_Juri WEBINAR: COVID-19 i krizni management - Kako opstati i što očekivati?

 

Ključne točke i strategije za oporavak gospodarstva

 


Marko Jurčić diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, te je također završio studij gospodarske diplomacije pri Diplomatskoj akademiji Ministarstva vanjskih poslova.
Tijekom svoje karijere skupio je iskustvo u privatnom i javnom sektoru. Od 2000-2005. godine radio je u Privrednoj banci Zagreb, nakon čega prelazi u Agenciju za promociju izvoza i ulaganja. 2011. godinu provodi na mjestu savjetnika potpredsjednika Vlade Republike Hrvatske za investicije. Kroz rad u javnom sektoru sudjelovao je u više radnih skupina u izradi strateških i akcijskih planova. 2012. godine pokreće vlastitu privatnu tvrtku Arata Biz d.o.o. gdje je pružao usluge poslovnog savjetovanja privatnom i javnom sektoru na područjima direktnih stranih ulaganja i EU fondova.
Nakon dužnosti savjetnika za gospodarstvo predsjednice RH Kolinde Grabar-Kitarović koju je obnašao od 2015. godine, nastavlja koordinirati Vijeće za gospodarska pitanja predsjednice RH koje okuplja stručni tim za rasprave o pojedinim pitanjima iz gospodarske politike u svrhu pripreme odgovarajućih podloga i analiza te pružanja strateških platformi za odgovaranje na ključna pitanja gospodarskog razvoja. Početkom 2018. godine dolazi na mjesto savjetnika predsjednika HGK, te glavnog urednika Privrednog vjesnika.

Publisher:
gradimozadar.hr