tr?id=1052675661447439&ev=PageView&noscript=1 GROHE ulaže dodatne napore u rješavanje klimatske krize

11 godina s Vama!

GROHE ulaže dodatne napore u rješavanje klimatske krize

GROHE potiče održivost i rješavanje klimatske krize
Nakon konferencije Ujedinjenih Naroda o klimi, GROHE dodatno radi na rješavanju klimatske krize.

Prošlog mjeseca u Glasgowu, završila je 26. konferencija Ujedinjenih naroda o klimatskim promjenama (COP26), a s njom su stigle i nove inicijative za suočavanje s klimatskom krizom. Osim planova za smanjenje emisija štetnih plinova i ograničavanja globalnog zagrijavanja za 1,5 stupanj, konferencija je pokazala da su, sada više nego ikada, potrebni uzori u industriji koji su spremni na duboke promjene.   

 

U ovome se istaknuo vodeći svjetski brend u kategoriji kompletnih rješenja za kupaonice i kuhinjske opreme GROHE, koji već 20 godina ugrađuje ove smjernice u svoju strategiju razvoja. U to vrijeme ostvarene su važne prekretnice, poput uvođenja kružnog poslovanja, transformacije prema održivosti kroz suradnju s drugim tvrtkama te partnerstva s Njemačkom nagradom za održivost 2022.

 

Uspjesi u 2021. te izazovi za 2022. godinu 

 

GROHE izvješće o održivosti za razdoblje 2019./2020. godine, premašuje brojne parametre održivosti. Primjerice, uspješno je smanjena potrošnja vode u proizvodnji za 38,7 posto, čime je premašen zadani cilj od 20 posto iz 2014. godine. Istovremeno su poduzeti novi koraci kroz lansiranje prva četiri GROHE Cradle to Cradle Certified® proizvoda.  

 

GROHE_ulaze_dodatne_napore_u_rjesavanje_klimatske_krize_3 GROHE ulaže dodatne napore u rješavanje klimatske krize

 

CO2 neutralna proizvodnja te optimizacija proizvoda i proizvodnih procesa nastavljaju se i u 2022. godini, a već su postavljeni temelji solarnog parka u njemačkom Hemeru. Park je zamišljen kao fotonaponska elektrana površine 20.000 m2 i važan je doprinos daljnjem smanjenju ugljičnog otiska. U 2021. godini GROHE je izdvojio i 1,2 milijuna eura prikupljenih kroz svoju namjensku kampanju „Energija za život“ kako bi podržao ‘Make a Splash!’ partnerstvo LIXIL-a i UNICEF-a, kojem je cilj osigurati osnovne sanitarne i higijenske uvjete za djecu iz siromašnih zajednica.

 

Uz ova postignuća, GROHE je u protekloj godini marljivo radio i na uklanjanju plastike iz svojih pakiranja proizvoda. Ovaj cilj, postavljen još 2018. godine, pokazao se kao velik izazov te je uključivao suradnju mnogih različitih odjela, a postavilo se i pitanje sigurnog transporta proizvoda. Ipak, GROHE je uspio ukloniti čak 34 milijuna komada plastične ambalaže, a ispunjenje cilja očekuje se na proljeće 2022.:

 

„Pokretanjem naše “Inicijative bez plastike” potvrdili smo da je za stvarnu transformaciju potrebno vrijeme, ali istovremeno su naši projektni timovi u tvornicama postigli sjajna ambalažna rješenja, što je rezultiralo uštedom do 26 tona polietilenskih vrećica godišnje po jednom proizvodu” – objasnio je Thomas Fuhr, Voditelj projekta, LIXIL International i izvršni direktor Grohe AG. 

 

GROHE_ulaze_dodatne_napore_u_rjesavanje_klimatske_krize_2 GROHE ulaže dodatne napore u rješavanje klimatske krize

 

„Trenutni događaji u svijetu, poput ekstremnih vremenskih prilika i oskudice resursa, jasno nam pokazuju koliko je važno hitno djelovati i koliko je važno sagledati krizu u cijelosti. Za strategiju naše robne marke, važno je da kupcima ponudimo rješenja s kojima i oni mogu doprinijeti našim ciljevima, kao što su proizvodi koji štede energiju i vodu” – izjavio je Jonas Brennwald, voditelj, LIXIL EMENA i izvršni direktor Grohe AG.

 

Održiva transformacija dolazi na prvo mjesto  

 

Za veliko finale ove godine GROHE je odabrao partnerstvo s Njemačkom nagradom za održivost (DNP). Kao dvostruki dobitnik nagrade DNP za 2021. godinu, GROHE je bio glavni partner za transformacijsko područje „Resursi“ na ovogodišnjoj ceremoniji dodjele nagrada koja se održala 2. i 3. prosinca 2021. u Düsseldorfu. Ovim partnerstvom fokus se stavio na učinkovitu upotrebu resursa i smanjenje ugljičnog otiska te prelazak na obnovljive izvore energije, što je u konačnici usko povezano sa strategijom korporativne odgovornosti tvrtke LIXIL, u kojoj GROHE čini dio asortimana robne marke od 2014.