tr?id=1052675661447439&ev=PageView&noscript=1 Hladnjak kao sredstvo komunikacije nove vrste
Hladnjak kao sredstvo komunikacije nove vrste

Miele hladnjaci
Foto: Miele
Novi samostojeći Miele hladnjaci serije K 20.000 nude mnogo prostora i pogodnosti
Popisi za kupovinu, školski rasporedi, poruke s terminima predstojećih liječničkih pregleda – sve ove informacije odmah su vidljive u brojnim obiteljima jer su postavljene na vrata hladnjaka pomoću magneta. Miele sada nudi rješenje koje je jednako praktično i elegantno: kombinacije hladnjaka i zamrzivača Blackboard Edition zahvaljujući površini na vratima, jednostavno vas privlači da na njoj ostavljate poruke i podsjetnike. Ovaj je proizvod nedavno nagrađen prestižnom nagradom za dizajn proizvoda iF. Sve modele hladnjaka serije K 20.000 osim praktičnih vrata, krase čiste linije bez vidljivih ručki, te su bogato opremljeni i ekonomični.

Serije K 20.000 uključuju hladnjake, zamrzivače i kombinacije hladnjaka i zamrzivača. Nagrađivani model KFN 29283 D bb kombinacija je hladnjaka i zamrzivača. Kao samostojeće jedinice visine od 125 do 200 cm, nova generacija modela nudi se u najpopularnijim formatima na tržištu. Svi modeli pripadaju razredu energetske učinkovitosti A++ ili A+++. Štoviše, Miele sada nudi još veću vrijednost za plaćenu cijenu. Zahvaljujući kombinaciji visoke energetske učinkovitosti, elegantnom izgledu i pametnim karakteristikama, ovi modeli imaju osiguran veliki tržišni potencijal.

Iznimno velika unutrašnjost u koju je moguće staviti čak i limove za pečenje, izuzetno niska emisija zvukova od prosječno 38 dB (što je otprilike jednako glasnoći prilikom tihog slušanja glazbe), značajka ComfortFrost za rjeđe odleđivanje i, ne manje važno, mogućnost povezivanja, govore u prilog ove nove linije proizvoda.

Po vratima dva modela linije Blackboard Edition moguće je pisati kredom ili olovkom s tekućom kredom, a njihovo je čišćenje jednostavno. Prilikom dizajniranja ovog proizvoda koji je dio šire dizajnerske palete, na umu se prije svega imalo mlade obitelji. Novitet su i staklene površine visokog sjaja u brilijant bijeloj i obsidijan crnoj boji, a rame su uz rame s klasičnim površinama izrađenim od bijelog i plemenitog čelika. Modeli su ravnih i čistih linija te se stoga neprimjetno uklapaju u moderne, vrhunske kuhinje. Hladnjaci s dvostrukim vratima dostupni su u izvedbama od bijelog i CleanSteel plemenitog čelika.

Miele je isto tako odustao od vidljivih ručki. Umjesto toga, udubljena ručka s mehanizmom za otvaranje (Click2open) jamči jednostavnost prilikom rukovanja, čak i kada vrata otvarate nekoliko puta uzastopno. Po prvi puta, ova je nova serija opremljena TFT zaslonom u boji i kontrolama na dodir, a prilagođena je da odgovara dizajnu Miele kućanskih aparata serije 6000. 

Miele pomiče granice i u dizajnu unutrašnjosti svoje serije K 20.000. Tuba senfa, staklenka namaza ili pločica čokolade – mali predmeti često se zagube u velikim hladnjacima ili zatrpavaju pretince na vratima. Sada ih je moguće uredno pohraniti u zaštićenom okruženju u novoj ladici CompactCase koju se zgodno može postaviti na bilo koju od razina polica hladnjaka. 

Raznovrsno osvjetljenje, trajna svježina

Svi samostojeći hladnjaci opremljeni su ekonomičnim LED lampicama koje se – samo u Miele hladnjacima – postepeno pale kako bi spriječile zasljepljivanje prilikom otvaranja vrata. FlexLight sustav osigurava jednolično osvjetljenje bez jakog blještavila, a izvori svjetla nalaze se duž prednjeg ruba staklenih polica gdje ih se ne može prekriti ili zakloniti. Zahvaljujući bočnim električnim kontaktima na svakoj razini police, staklene je police moguće jednostavno premještati, zajedno s njihovim izvorom svjetlosti, kako bi se npr. stvorio dodatni prostor za veliki kolač. Čitava tema osvjetljenja zaokružena je na kombinacijama hladnjaka i zamrzivača osvjetljenjem koje je postavljeno u zamrzivaču. Smješteno je duž donjeg ruba vrata hladnjaka, što omogućuje osvjetljenje ladica koje se nalaze ispod.

Ovisno o modelu, dostupni su različiti sustavi koji za cilj imaju produljenje razdoblja pohrane prehrambenih proizvoda i zadržavanje njihove svježine. Uz novu funkciju DailyFresh, moguće je zasebno reguliranje vlažnosti u ladici za povrće, čime se poboljšava kvaliteta pohrane voća i povrća. Osim toga, pomoću značajki PerfectFresh i PerfectFresh Pro smanjuje se temperatura, a kao rezultat toga voće, povrće, meso, riba i mliječni proizvodi znatno duže ostaju svježi.  


Miele je vodeći svjetski proizvođač vrhunskih kućanskih uređaja uključujući uređaje za kuhanje, pečenje i kuhala na paru, uređaje za hlađenje, aparate za kavu, perilice za suđe i rublje i proizvode za njegu podova. Ovaj asortiman je uvećan za perilice za suđe, perilice ekstraktore i sušilice za rublje za komercijalnu uporabu kao i dezinfektore za perilice i sterilizatore u medicinske svrhe kao i u laboratorijskoj primjeni (Miele Professional). Tvrtka Miele, osnovana 1899. godine, ima 8 proizvodnih pogona u Njemačkoj i po jedan u Austriji, Češkoj Republici, Kini i u Rumunjskoj. 2013./14. promet je narastao do otprilike EUR 3.22 milijarde s prodajom izvan Njemačke od 70%. Miele predstavljaju prodajne podružnice preko uvoznika u više od 100 zemalja. Tvrtka Miele, sad u obiteljskom vlasništvu četvrte generacije, zapošljava radnu snagu od oko 17,660, od čega 10,411 u Njemačkoj. Sjedište tvrtke je u Gütersloh/Westphalia u Njemačkoj.

Publisher:
gradimozadar.hr